Για οποιοδήποτε σύστημα λογισμικού και εφαρμογή μισθοδοσίας, της επιχείρησης ή του λογιστή της
Η υποχρεωτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας επιφέρει μια νέα πραγματικότητα στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων, επιβάλλοντας την καταγραφή και αποστολή στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ II των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης όλων των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους. Η πρωτοποριακή λειτουργία SOFTONE myErgani LIVE αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξαρτήτως του μοντέλου εργασίας ή του αριθμού των εργαζομένων που απασχολεί, προσφέροντας πολλαπλούς τρόπους συλλογής και αποστολής των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων, αλλά και απλοποιώντας τον τρόπο εκτέλεσης πολύπλοκων καθημερινών εργασιών.
Πολλαπλοί τρόποι συλλογής & διαβίβασης δεδομένων
Ενσωματώνοντας την πρωτοποριακή υπηρεσία Worktime Audit, το SOFTONE myErgani LIVE παρέχει τη δυνατότητα συλλογής, εισαγωγής και αποστολής των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων από πολλαπλές πηγές.
Web Check In / Check Out
Η υπηρεσία SOFTONE myErgani LIVE διαθέτει ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων, υποστηρίζοντας τις ανάγκες εργαζομένων που απασχολούνται εκτός γραφείου. Ο εργαζόμενος από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ή το smartphone του δηλώνει την προσέλευση & την αποχώρησή του και η εφαρμογή Worktime Audit διαβιβάζει αυτόματα τα δεδομένα στο ΕΡΓΑΝΗ II σε πραγματικό χρόνο
Ενσωματωμένο Mobile App
Το SOFTONE Ergani QR Scanner είναι ένα πρωτοποριακό mobile application καταγραφής δεδομένων προσέλευσης & αποχώρησης με δυνατότητα λειτουργίας σε tablet ή smartphone. Παρέχει τη δυνατότητα σάρωσης της κάρτας εργασίας κάθε εργαζόμενου, με σκοπό την καταγραφή των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησής του. Διασυνδέεται με την υπηρεσία Worktime Audit, διαβιβάζοντας αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο όλα τα δεδομένα στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ II.